مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 11:552020-11-22اقتصادي

همکاری 95 درصدی اصناف در طرح تعطیلی صنوف/ بخش خدمات در مدت تعطیلی باز است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از همکاری 95 درصدی اصناف در طرح تعطیلی صنوف خبر داد و گفت: حتی یک مورد پلمبی هم نداشتیم.

- ناصر فغفوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اصناف با توجه به مسوولیت اجتماعی که بر عهده داشتند در ماه های گذشته برای کنترل و کاهش شیوع کرونا همکاری لازم را به عمل آوردند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به تعطیلات مقطعی برای گروهی از مشاغل در ماه های گذشته که اثر بخشی لازم را نیز به دنبال نداشته است، اظهار کرد: با آغاز آذر تدابیر و اقدامات جدیدی در دستور کار قرار دارد که می تواند به کاهش شیوع ویروس کرونا کمک کند.

وی با بیان اینکه برنامه جامعی برای چهار گروه صنفی در این مدت پیش بینی شده است، تا کید کرد: اصنافی که نیازهای روزمره شهروندان را تا مین می کنند در گروه نخست جای گرفته اند که اجازه فعالیت در مناطق قرمز را خواهند داشت.

فغفوری با بیان اینکه تغییراتی در دسته بندی های اصناف انجام داده ایم، افزود: تعداد مشاغل گروه اول افزایش پیدا کرده است که بر اساس آن، تعمیرات لوازم خانگی، یدکی و واحدهای خدماتی اجازه فعالیت در روزهای اعمال محدودیت را دارند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به همکاری 95 درصدی اصناف در اجرای این طرح بیان کرد: در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری 95 درصدی اصناف در طرح تعطیلی صنوف/ بخش خدمات در مدت تعطیلی باز است

همکاری 95 درصدی اصناف در طرح تعطیلی صنوف/ بخش خدمات در مدت تعطیلی باز است