مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 11:552020-11-22سياسي

نخستین نشست مشترک رییس جمهور بولیوی و مورالس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، همزمان با پیوستن دوباره دولت جدید بولیوی به برخی سازمان های کشور های آمریکای لاتین که در دوره دولت انتقالی و غربگرای برآمده از کودتا به ریاست جینین آنز از آن ها خارج شده بود، - لوییس آرسه رییس جمهور بولیوی و معاون او برای اولین بار بعد از بازگشت اوو مورالس رییس جمهور سابق به این کشور در یک نشست مشترک حضور یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، همزمان با پیوستن دوباره دولت جدید بولیوی به برخی سازمان های کشور های آمریکای لاتین که در دوره دولت انتقالی و غربگرای برآمده از کودتا به ریاست جینین آنز از آن ها خارج شده بود، لوییس آرسه رییس جمهور این کشور برای اولین بار در یک نشست علنی مشترک با اوو مورالس حضور یافت.

رییس جمهور بولیوی برای شرکت در یک نشست مشترک با اوو مورالس درباره جنبش های سوسیالیستی خود را به شهر کوچابامبا رساند و اولین دیدار مشترک علنی این دو در بولیوی بعد از بازگشت مورالس به بولیوی را رقم زد.

بنا بر گزارش آژانس خبری فرات، نشست ملی جنبش برای حرکت به سوی سوسیالیسم در این شهر بولیوی با سخنان مورالس و با حضور رهبران اتحادیه ها و جنبش های بومی و سوسیالیستی بولیوی آغاز شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین نشست مشترک رییس جمهور بولیوی و مورالس

نخستین نشست مشترک رییس جمهور بولیوی و مورالس