مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 11:452020-11-22سياسي

ایران نمی تواند با آمریکایی که پایبند به تعهدات نیست تعامل کند


دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا گفت: با دولت آمریکا که معاهدات بین المللی را به راحتی نقض می کند نمی توان تعامل کرد؛ بلکه آنها قصد دارند نظام اسلامی را از مولفه های قدرت و اقتدار خود تهی کنند.

- سارا حیدری دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی و در همه مقاطع آمریکا، دشمن اصلی ملت ایران بوده و از همه ابزارها و ترفندهای سیاسی ، اقتصادی، امنیتی، نظامی و تبلیغاتی نیز استفاده کرده اما در همه ی موارد شکست خورده است.

وی افزود: در تعامل ایران و آمریکا از ابتدای مذاکرات هسته ای تا کنون، این تجربه مهم را به دست آوردیم که ایران نمی تواند با آمریکا تعامل کند زیرا آمریکا به تعهدات خود پایبند نیست البته پایبند نبودن به تعهدات، مربوط به رییس جمهور فعلی آمریکا نیست بلکه از ابتدای مذاکرات به همین روش عمل کردند و تنها کاری که آمریکایی ها کردند برجام را نقض و ایران را تحریم و ظرفیت های درونی را از بین بردند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س)  تصریح کرد: دولتی که معاهدات بین المللی را به راحتی و همانند آب خوردن نقض می کند نمی توان تعامل کرد؛ در مذاکرات سال های اخیر و بعد از برجام کاملا مشخص شد که موضوعاتی همچون هسته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران نمی تواند با آمریکایی که پایبند به تعهدات نیست تعامل کند

ایران نمی تواند با آمریکایی که پایبند به تعهدات نیست تعامل کند