مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 11:202020-11-22اقتصادي

حمایت پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاوزی از تجاری سازی محصولات شرکت های زایشی


قائم مقام نوآوری پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی از آمادگی و برنامه ریزی پژوهشگاه برای حمایت از تجاری سازی دستاوردهای تحقیقاتی محققان پژوهشگاه در قالب شرکت های اسپین آف ( spin-off) و همکاری شتابدهنده های تخصصی خبر داد.

- قائم مقام نوآوری پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی از آمادگی و برنامه ریزی پژوهشگاه برای حمایت از تجاری سازی دستاوردهای تحقیقاتی محققان پژوهشگاه در قالب شرکت های اسپین آف ( spin-off) و همکاری شتابدهنده های تخصصی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر پژمان آزادی در بازدید مهندس شمسایی، معاون مرکز نوآوری شریف از پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی، گفت: شتابدهنده تخصصی توانا از اوایل امسال، فعالیت خود را در حوزه دارو، مکمل، واکسن و فرآورده های طبیعی آغاز کرده است.

با توجه به زیرساخت ها و تجهیزات مناسب شتابدهنده از قبیل امکانات آزمایشگاهی، پایلوتی و اتاق های تمیز ساخت محصولات دارویی، زمینه های خوبی برای همکاری مشترک در زمینه تجاری سازی دانش فنی و دستاوردهای تحقیقاتی پژوهشگاه وجود دارد.

وی با اشاره به ارائه پروپوزالی شامل زمینه های پیشنهادی همکاری های مشترک از سوی مدیران شتابدهنده در این نشست ابراز امیدواری کرد که با ارزیابی آنها بتوانیم کار در یک یا دو زمینه را عملیاتی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاوزی از تجاری سازی محصولات شرکت های زایشی

حمایت پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاوزی از تجاری سازی محصولات شرکت های زایشی