مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 11:052020-11-22سياسي

پیامدهای کرونا بر دیپلماسی فرهنگی بررسی شد


رایزنان فرهنگی ایران در ژاپن و آلمان با اشاره به تأثیرات پاندمی کرونا بر دیجیتالی شدن فرهنگ و اقتصاد، بر لزوم نظرسنجی درباره تأثیر شیوع این ویروس در وضعیت فرهنگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نخستین نشست از سلسله نشست های پیامدهای فرهنگی بر فرهنگ، هنر و دیپلماسی فرهنگی برای بهره گیری از تجربیات رایزنان فرهنگی ایران در خارج از کشور ضروری است.

در ادامه این نشست، ابوالحسن خلج منفرد، رییس مرکز مطالعات راهبردی روابط فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به بیان اهداف برگزاری این دور از نشست های مجازی با مشارکت فعال نمایندگان فرهنگی ایران در خارج از کشور در جهت ارایه گزارشی از تدابیر اتخاذ شده برای جلوگیری از بروز همه گیری کووید 19 و عبور از این بحران، پرداخت.

بحران بر دیجیتالی شدن فرهنگ و اقتصاد آلمان را برشمرد و گفت: توماس اشتراب هار، استاد اقتصاد از دانشگاه هامبورگ معتقد است که تحول عظیمی در اقتصاد رخ خواهد داد و پس از پایان پاندمی، دیجیتالی شدن روند جهانی سازی خواهد شد.

رایزن فرهنگی کشورمان در آلمان همچنین، به نتایج تحقیقات انستیتو تحقیقاتی مونیخ مبنی بر نظرسنجی از مدیران 800 مجموعه معتبر آلمانی اشاره کرد و گفت: 31 درصد استفاده از نرم افزارهای جدیدی را برای ارتباط بیشتر و بهتر میان کارکنان خود و همکاری بهینه با آنها آغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامدهای کرونا بر دیپلماسی فرهنگی بررسی شد

پیامدهای کرونا بر دیپلماسی فرهنگی بررسی شد