مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 11:052020-11-22اقتصادي

آمادگی راهدارخانه های ماه نشان برای طرح زمستانی امسال


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ماه نشان، از آمادگی راهدارخانه های این شهرستان برای طرح زمستانی خبر داد.

- ایسنا/زنجان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ماه نشان، از آمادگی راهدارخانه های این شهرستان برای طرح زمستانی خبر داد.

بهمن دویرانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برنامه های اداره راهداری این شهرستان برای طرح زمستانه، اظهار کرد: راهدارخانه های دندی، پری، لولک آباد و مرکزی ماه نشان برای خدمات دهی در روزهای برفی سال آماده هستند.

وی با اشاره به آمادگی راهدارخانه های این شهرستان، تصریح کرد: تعمیرات و آماده سازی ماشین آلات برف روبی، خرید، حمل و انبار کردن نمک و ماسه و تجهیز راهدارخانه ها در چهار حوزه شهرستان، از جمله اقدامات انجام شده توسط اداره راهداری ماه نشان است.

دویرانی با بیان اینکه شهرستان ماه نشان حدود 900 کیلومتر راه مواصلاتی دارد که بیشتر این محورها کوهستانی و برف گیر هستند، عنوان کرد: برای تقویت ماشین آلات راهداری و تسریع در خدمت رسانی به مردم منطقه، بر حسب نیاز در طرح زمستانی تعدادی دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین نیز اجاره خواهد شد.

این مسئول در ادامه افزود: راهدارخانه های ماه نشان در حدود 25 دستگاه سنگین و نیمه سنگین و سبک (اداره و اجاره) و حدود هشت اکیپ جهت عملیات برف روبی، نمک پاشی، تیغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی راهدارخانه های ماه نشان برای طرح زمستانی امسال

آمادگی راهدارخانه های ماه نشان برای طرح زمستانی امسال