مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 11:052020-11-22اجتماعي

هفت خوان گردشگری یزد مسیری خوش برای معلولان


سرپرست مدیریت مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد از طرح های اصلاح هندسی و مناسب سازی مسیر گردشگری معلولان و مناسب سازی معابر این مسیر با عنوان «هفت خوان گردشگری» خبر داد.

- ایسنا/یزد سرپرست مدیریت مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد از طرح های اصلاح هندسی و مناسب سازی مسیر گردشگری معلولان و مناسب سازی معابر این مسیر با عنوان هفت خوان گردشگری  خبر داد.

محمد مرزبان با اشاره به برگزاری جلسات بررسی پیشنهادهای مناسب سازی مسیر همافر تا مسجد جامع، اظهار کرد: لازم است در راستای رفع موانع و نابسامانی های موجود و فراهم کردن مسیرهای مناسب برای معلولان ضرورت بازنگری، اصلاح و رعایت ضوابط و دستورالعمل ها و بهره مندی از تجارب ارزنده سایر شهرها، در جلسات مطرح شود.

وی افزود: در این شرایط، بهترین الگوها و پیشنهادها برای مناسب سازی مسیرهای حرکتی معلولان و سایر عابرین پیاده و سهولت دسترسی و ترددهای عرضی و طولی به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

به گفته سرپرست مدیریت مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد، در این جلسات نیز تمام طول مسیر هفت خوان، از میدان همافر تا مسجد جامع مورد بررسی قرار گرفت و نظرات نهایی پس از تصویب نهایی اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه گره هایی در میدان همافر وجود دارد که برای رفع آن نیاز به ایجاد تغییرات هندسی در میدان است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفت خوان گردشگری یزد مسیری خوش برای معلولان

هفت خوان گردشگری یزد مسیری خوش برای معلولان