مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 10:552020-11-22سياسي

کلاهبرداری آمریکایی ها از ایران به دنبال گره زدن اقتصاد کشور به خارج


نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: نزدیک به 8 سال است اقتصاد و پیشرفت کشور به خارجی ها گره زده شده، اما خارجی ها به خصوص آمریکایی ها خیانت کرده و از ایرانیان کلاهبرداری کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس؛ منصورعلی زارعی کیاپی، در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه، 2 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: امروز مهمترین مسئله ایران، مسئله پیشرفت است، اما مهمترین مانع پیشرفت، تفکر و روشی است که قدرت ایرانیان را به گروگان خارجی ها، به گروگان بی عملی خود، به گروگان خام فروشی نفت و به گروگان صدای ضدایرانی تحریم درآورده و ایرانی را ذلیل کرده است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کارگزاران این روش دارای پشتکار در اداره کشور نبوده و قادر به درک قدرت ملی ایران نمی باشند؛ چراکه نزدیک به 8 سال است اقتصاد و پیشرفت کشور را به خارجی ها گره زده اما خارجی ها به خصوص آمریکایی ها به آنها خیانت کرده و از طریق ناکارآمدی آنها، از ایرانیان کلاهبرداری کردند که لازم است در این راستا به تیترهای روزنامه ها توجه کنید.

وی افزود: اگر از عملکرد ضد ملی ناخواسته خود توبه نکرده و عذرخواهی نمی کنید، لااقل از به گروگان درآوردن مجدد ملت هفت هزار ساله ایران به خاطر شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری آمریکایی ها از ایران به دنبال گره زدن اقتصاد کشور به خارج

کلاهبرداری آمریکایی ها از ایران به دنبال گره زدن اقتصاد کشور به خارج