مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 10:302020-11-22سياسي

هزارتو، فرصتی برای سفر به دنیای پر پیچ خم نوجوانی


معاون فرهنگی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان از برگزاری اولین دوره کارگاه حمایت تولیدات ادبی، هنری نوجوان باعنوان هزارتو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی جانباز معاون فرهنگی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: اولین دوره کارگاه حمایت تولیدات ادبی، هنری نوجوان با عنوان هزارتو و با مشارکت خانواده هنری تبلیغی عقیق برگزار می شود.

وی گفت: هزارتو باهدف حمایت از تولیدات ادبی، هنری نوجوان و به منظور غنای هرچه بیشتر تولیدات مکتوب این گروه سنی و از سوی دیگر با هدف نیروسازی از بین تولیدکنندگان جوان این عرصه برگزار خواهد شد.

جانباز با اشاره به زمان ثبت نام در این طرح خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند تا 30 آذرماه طرح و ایده خود را در قالب 2000 کلمه و با فرمت pdf به دبیرخانه کارگاه هزارتو به آدرس https://hezartoo.

ayandehsazan.

ir/ ارسال کنند.

وی گفت: ایده و طرح های ارسالی از 30 آذر لغایت 20 دی ماه داوری شده و نهایتاً صاحبان 10 طرح برتر بر روی صندلی های کارگاه هزارتو خواهند نشست و از ایده تا اجرا از سوی اساتید داستان نویسی موردحمایت قرار می گیرند.

جانباز خاطرنشان کرد: بعد از یک دوره شش ماهه تا یک ساله و تحت نظارت اساتید داستان نویسی صاحبان ده طرح برتر در قالب کارگاه شتاب دهی اثر خود را تولید کرده و در صورت کسب استانداردهای لازم کتابشان از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزارتو، فرصتی برای سفر به دنیای پر پیچ خم نوجوانی

هزارتو، فرصتی برای سفر به دنیای پر پیچ خم نوجوانی