مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 10:302020-11-22سياسي

5 سوال بسیج دانشجویی در خصوص عملکرد معاون مستعفی وزارت بهداشت


بسیج دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی در بیانیه ای 5 سؤال از دوره عملکرد دکتر ملک زاده معاون مستعفی وزارت بهداشت در این معاونت کلیدی را مطرح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی در بیانیه ای سوالاتی را از دکتر ملک زاده معاون مستعفی وزیر بهداشت مطرح کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم باید صد درصد کار علمی، تلاش علمی، تهیه مقاله علمی ناظر باشد به نیازهای شما انتشار خبر استعفای جناب آقای دکتر ملک زاده، معاون محترم تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در شب آغاز محدودیت های جدید کرونایی باعث شگفتی بسیاری از جامعه بهداشت و درمان کشور شد.

ضمن تشکر از زحمات آقای دکتر ملک زاده در سال های طولانی مسئولیت در نظام سلامت، تعدادی از بسیج دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کشور بنا بر وظیفه خود و به دور از مسائل حاشیه ای و بی مبنا، لازم می داند 5 سؤال از دوره عملکرد ایشان در این معاونت کلیدی مطرح نماید تا به رسم معمول مسئولین ارشد کشور، استعفا بهانه ای برای شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت و عدم پاسخ گویی نسبت به افعال و ترک افعال در دوره مسئولیت نباشد: 1) رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر موضوع جهت دهی تحقیقات و پژوهش های دانشگاهی به سمت رفع نیازهای کشور تأکید داشته اند؛ من جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 سوال بسیج دانشجویی در خصوص عملکرد معاون مستعفی وزارت بهداشت

5 سوال بسیج دانشجویی در خصوص عملکرد معاون مستعفی وزارت بهداشت