مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 09:552020-11-22سياسي

از لزوم به روزرسانی قوانین کارگری تا کمبود کارگر در مازندران


باید سه ضلع از اضلاع مثلث کامل باشد تا جهاد تولید در حوزه کار اتفاق بی افتد، ضلع اول کار و کارگر، ضلع دوم مدیریت و ضلع سوم قانون و بخشنامه ها است اگر این سه ضلع کامل باشد خروجی جهش تولید رشد کار و کاهش مشکلات اشتغال خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران بعدازظهر امروز با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج، در جمع مدیران بسیج کارگری از آن ها با عنوان کارگران بسیجی یاد کرده و اظهار کرد: جهادگران عرصه جنگ اقتصادی و کارزار اقتصادی امروز همواره در تلاش و مقابله با فشارهای اقتصادی هستند.

وی افزود: در حوزه کار و گارگری صحبت های زیادی وجود دارد، نیمه خالی و پر لیوان وجود دارد، نگاه کردن به نیمه خالی یاس آور و غیرمنصفانه است نگاه کردن فقط به نیمه پر به شکلی مانع از رشد می شود پس باید با دو چشم به هر دو قسمت نگاه کنیم.

محمدی لایینی تصریح کرد: پاک ترین سرمایه ها و درآمدها، درآمدی است که از راه کار به دست می آید تولید سرمایه بدون کار بی فایده است و تولید مال و روزی از راه کار حلال باارزش است.

*کارگر، مدیریت و قوانین سه ضلع مثلث تولید هستند نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: باید سه ضلع از اضلاع مثلث کامل باشد تا جهاد تولید در حوزه کار اتفاق بی افتد، ضلع اول کار و کارگر، ضلع دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از لزوم به روزرسانی قوانین کارگری تا کمبود کارگر در مازندران

از لزوم به روزرسانی قوانین کارگری تا کمبود کارگر در مازندران