مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 09:552020-11-22سياسي

تناقض گویی در مورد کرونا باعث سلب اعتماد مردم می شود


تناقض گویی در مورد کرونا باعث سلب اعتماد مردم می شود.

- ایسنا/زنجان امام جمعه سلطانیه گفت: تناقض گویی در مورد کرونا باعث سلب اعتماد مردم می شود.

حجت الاسلام عمران حسینی نسب ظهر امروز (2 آذرماه) در دیدار با بسیجیان سلطانیه که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری، اگر بسیج در جنگ و هم در دوران بعد از جنگ و بعد از آن و هم امروز نبود، کمیت انقلاب لنگ بود، ادامه داد: رزمایش مواسات و محرومیت زدایی از خدمات ماندگار بسیج است.

وی با اشاره به آیات 146 و 147 سوره آل عمران سستی نکردن در راه خدا، تسلیم و ناتوان نشدن در برابر دشمن و صبر و استقامت را از ویژگی های بسیج دانست و افزود: همه کارهای بسیج مخلصانه است، از اینرو بسیجیان از ستون های اصلی انقلاب هستند.

حسینی نسب اخلاص در عمل، ولایت مداری و دشمن شناسی و شناساندن دشمن را از شاخصه های بسیجیان دانست و گفت: در شرایطی که عده ای در داخل کشور با همه دشمنی های استکبار، به دنبال بزک کردن آمریکا هستند، بسیجی باید دشمن را به مردم بشناساند.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به خاطرات اوباما در کتاب خاطراتش در مورد نامه مستقیم خود به مقام معظم رهبری و تغییر موضعش بعد از فتنه 88 و اذعان وی به اینکه تحریم های حزب جمهوری خواه از جمله بوش بر علیه ایران سمبلیک و نمادین بوده، اما تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تناقض گویی در مورد کرونا باعث سلب اعتماد مردم می شود

تناقض گویی در مورد کرونا باعث سلب اعتماد مردم می شود