مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 09:452020-11-22بين الملل

آیا روسیه و چین سلاح الکترومغناطیسی دارند؟


مساله استفاده مخفیانه روسیه از سلاح الکترومغناطیسی علیه جاسوس های آمریکایی در حالی از سوی کارشناسان سیا مورد بررسی است که جهان اخیرا با ادعای مطرح شده از سوی نیروهای هندی که زنده زنده توسط یک سلاح پالس الکترومغناطیسی کباب شدند، - "مساله استفاده مخفیانه روسیه از سلاح الکترومغناطیسی علیه جاسوس های آمریکایی در حالی از سوی کارشناسان سیا مورد بررسی است که جهان اخیرا با ادعای مطرح شده از سوی نیروهای هندی که زنده زنده توسط یک سلاح پالس الکترومغناطیسی کباب شدند، روبرو شده است.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه دیلی میل در گزارشی می نویسد: نیروهای هندی مستقر در تپه های کوه هیمالیا با آمادگی کامل و هوشیاری در مقابل هرگونه تهاجم از سوی دشمن حضور داشتند اما ظرف کمتر از یک دقیقه به همگی آنها احساس تهوع دست داد و از شدت درد شکم به خود می پیچیدند.

این رویداد را می توان به نوعی استفاده چین از سلاح الکترومغناطیسی علیه نیروهای متخاصم توصیف کرد که بدون شلیک حتی یک گلوله کنترل اوضاع را به دست گرفته و نیروهای دشمن را از منطقه دور کرده است.

بدن های آنها به قدری ضعیف شده بود که حتی نمی توانستند روی پاهایشان بایستند، پس مجبور شدند فرار کنند و تپه ها را برای یگان های سربازانی چینی و اشغال آنها توسط این نیروها خالی کردند، بدون آنکه حتی یک گلوله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا روسیه و چین سلاح الکترومغناطیسی دارند؟

آیا روسیه و چین سلاح الکترومغناطیسی دارند؟