مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 09:052020-11-22اقتصادي

پروژه هدایت فاضلاب روستای سراب قامیش در حال اجراست


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان گفت: پروژه هدایت فاضلاب روستای سراب قامیش به خط انتقال فاضلاب شهر سنندج در حال اجراست.

- محمدحسین محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با هدف جلوگیری از ورود فاضلاب به سد قشلاق؛ پروژه هدایت فاضلاب روستای سراب قامیش به خط انتقال فاضلاب شهر سنندج در حال اجرا و 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه کار هدایت فاضلاب روستای سراب قامیش سنندج به خط انتقال فاضلاب این شهر با هدف ممانعت از ورود فاضلاب به مخزن سد قشلاق در حال اجرا است، افزود: این پروژه تاکنون 50 درصد پیشرفت داشته است.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که دلیل تغییر طعم و بوی آب شهر سنندج، تغذیه گرایی و رشد میکروارگانیسم ها بوده و یکی از مهمترین دلایل رشد آنها هم، ورود فاضلاب روستایی به سد قشلاق است، لذا شرکت آبفا کردستان برای جلوگیری از انتقال این فاضلاب ها برنامه ریزی لازم را انجام و اجرا کرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان اضافه کرد: با توجه به اینکه فاضلاب روستای سراب قامیش وارد سد قشلاق می شود، پروژه  هدایت انتقال فاضلاب این روستا به خط انتقال فاضلاب شهر از یک سو و ایجاد تصفیه خانه فاضلاب در خود روستا از سوی دیگر دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه هدایت فاضلاب روستای سراب قامیش در حال اجراست

پروژه هدایت فاضلاب روستای سراب قامیش در حال اجراست