مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 09:052020-11-22سياسي

کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در دستور کار اقدامات بازآفرینی قرار دارد


مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران بر ضرورت بسیج و تجهیز ظرفیت ها و امکانات کلیه دستگاه های مسئول در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی و اهمیت آن در اقدامات بازآفرینی شهری تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کاوه حاجی علی اکبری ضمن اشاره به تفاهم نامه همکاری مشترک این سازمان با سازمان امور اجتماعی کشور در زمینه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، عنوان کرد: پیرو تفاهم نامه مذکور، راه اندازی دفاتر توسعه محله ای در سکونتگاه های غیررسمی، حاشیه نشین و ناکارآمد شهر تهران در دستور کار قرار گرفت و با پیگیری های صورت گرفته از سوی دبیرخانه ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران در طول بیش از یک سال و نیم گذشته، 10 دفتر توسعه محله ای راه اندازی و اقدامات مثبت و اثرگذاری در زمینه کاهش آسیب اجتماعی در سکونتگاه های غیررسمی انجام شد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران خاطرنشان کرد: به تازگی سازمان امور اجتماعی کشور در راستای انجام تعهدات خود مبنی بر تخصیص اعتبار برای حمایت از راه اندازی دفاتر، بخش اول از اعتبار موضوع تفاهم نامه مذکور را تخصیص داد تا روند اجرای اقدامات تسریع یابد.

علی اکبری با تأکید بر نقش سازمان امور اجتماعی کشور در بسیج و تجهیز ظرفیت ها و امکانات کلیه دستگاه های مسئول در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی، متذکر شد: عملیاتی شدن این امر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در دستور کار اقدامات بازآفرینی قرار دارد

کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در دستور کار اقدامات بازآفرینی قرار دارد