مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 09:002020-11-22بين الملل

وزیر اسراییلی خطاب به میشل عون: همه حقایق را نمی دانی


بعد از آنکه وزیر نیروی رژیم صهیونیستی گفت که لبنان چندین بار مواضع خود را در مذاکرات ترسیم مرزها تغییر داده است و این اظهارات با تکذیب ریاست جمهوری لبنان مواجه شد، - بعد از آنکه وزیر نیروی رژیم صهیونیستی گفت که لبنان چندین بار مواضع خود را در مذاکرات ترسیم مرزها تغییر داده است و این اظهارات با تکذیب ریاست جمهوری لبنان مواجه شد، بار دیگر این وزیر اسراییلی به اظهار نظر پرداخته و خطاب به رییس جمهور لبنان مدعی شد که او همه حقایق را نمی داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، یووال اشتاینتس، وزیر نیروی رژیم صهیونیستی در توییتی نوشت: با دقت زیاد، واکنش شما به سخنان خودم را که در توییتر منتشر کرده بودید، خواندم، برداشت من این بود که شما همه حقایق را نمی دانید.

وی افزود: از ماه ژانویه 2007 که ترسیم مرزهای آبی میان لبنان و قبرس امضا شد، تا به امروز؛ لبنان هفت خطوط دریایی مختلف را برای تعیین مرزها معرفی کرده است.

برخی از این خطوط به سازمان ملل و برخی به یونیفل و برخی به ارتش اسراییل معرفی شد و اخیراً خطوط دیگری در چارچوب مذاکرات که در ناقوره انجام می شود، معرفی گشت.

اشتاینتس تصریح کرد: بر خلاف کاری که دولت لبنان کرد، من به هیات اسراییلی دستور دادم که مسئولانه رفتار کنند و به خط دریایی که اسراییل به سازمان ملل در حدوده 10 سال قبل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اسراییلی خطاب به میشل عون: همه حقایق را نمی دانی

وزیر اسراییلی خطاب به میشل عون: همه حقایق را نمی دانی