مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 08:552020-11-22اقتصادي

خرید فرش در روزگار کرونا


عرضه فرش به صورت آنلاین به تخصص و تجربه بالایی در این زمینه نیاز دارد تا بتوان به خوبی نیازهای مشتری فرش را شناسایی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، انجام خریدها و تأمین مایحتاج زندگی، یکی از اصلی ترین دغدغه های افراد در دوره پاندمی بیماری کروناست.

از تهیه اقلام مصرفی روزانه گرفته تا تهیه جهیزیه و لوازم منزل مثل خرید فرش .

در خانه ماندن، بهترین راه توصیه شده برای جلوگیری از انتقال بیماری در این دوران به شمار می رود و از این رو، انجام امور به صورت غیرحضوری و اینترنتی راه حلی مناسب برای حفظ سلامتی به نظر می رسد.

در سال های اخیر و با گسترش استفاده از اینترنت، تأمین لوازم و وسایل موردنیاز از طریق فروشگاه های اینترنتی، مطلوبیت بسیاری داشته و در زمره شیوه های انجام خرید، جایگاه خود را مستحکم کرده است.

این امر در دوره شیوع کووید، بیش از پیش به چشم می آید.

کسب و کارها، با فراهم آوردن امکان عرضه محصولات در دنیای آنلاین، تلاش می کنند تا مصرف کننده نهایی، بدون دغدغه بیماری، بتواند از این امکانات استفاده کرده و خرید خود را با کیفیت بالاتری به صورت غیرحضوری انجام دهد.

عرضه فرش به صورت آنلاین نیاز به تخصص و تجربه بالایی در این زمینه دارد تا بتواند هم به خوبی نیازهای مشتری فرش را شناسایی کرده و هم طراحی یک فروشگاه بزرگ در فضای آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید فرش در روزگار کرونا

خرید فرش در روزگار کرونا