مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 08:502020-11-22سياسي

سد معبر واحدهای صنفی ملایر ساماندهی شد


شهردار ملایر به اقدامات مشترک شهرداری، اداره اماکن عمومی و اتاق اصناف برای ساماندهی سد معبر اشاره کرد و گفت: چهارمین مرحله از بازدید مشترک از وضعیت صنوف مستقر در هسته مرکزی شهر انجام گرفت.

- ایسنا/همدان شهردار ملایر به اقدامات مشترک شهرداری، اداره اماکن عمومی و اتاق اصناف برای ساماندهی سد معبر اشاره کرد و گفت: چهارمین مرحله از بازدید مشترک از وضعیت صنوف مستقر در هسته مرکزی شهر انجام گرفت.

حسین بابایی در گفت و گو با ایسنا، افزود: با توجه به دستور اکید دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملایر درباره رعایت حقوق عامه از سوی مغازه داران، در این سلسله از بازدیدها به تعدادی از کسبه مستقر در خیابان های خیام و شهید طلوعی و مغازه های پیرامون پارک چمران و ابتدای خیابان شهید رجایی در زمینه رفع سد معبر و رعایت حقوق عابرین تذکر لسانی و کتبی داده شد.

وی با تقدیر از اقدام موثر و مفید مدیریت نظارت بر اماکن عمومی و رؤسای اتحادیه های مختلف در زمینه مشارکت در رفع سد معبر واحدهای صنفی، اظهارکرد: در این بازدیدها از برخی از کسبه تعهد گرفته شد تا از قراردادن اقلام مورد فروش در پیاده روها خودداری کنند.

بابایی تصریح کرد: در صورت عدم تمکین متصدیان از دستورهای صادره و اشغال پیاده روها توسط مغازه داران، موضوع پس از صدور اخطاریه و دادن مهلت لازم منجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد معبر واحدهای صنفی ملایر ساماندهی شد

سد معبر واحدهای صنفی ملایر ساماندهی شد