مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 08:202020-11-22اقتصادي

حمایت از خرید تجهیزات 67 آزمایشگاه به میزان 15 میلیارد ریال


خرید تجهیزات آزمایشگاهی ایران ساخت با هدف بازارسازی برای این محصولات با حمایت 15 میلیارد ریالی شبکه آزمایشگاهی برای 67 آزمایشگاه شتاب گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری، شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناری ریاست جمهوری برای توسعه زیرساخت آزمایشگاهی کشور، حمایت از مراکز دارای شرایط برای خرید تجهیزات جدید را در برنامه حمایتی خود قرار داده است.

رضا اسدی فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، درباره این حمایت ها گفت: بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد مراکز عضو که هر سال انجام می شود مجموعه هایی که از امکانات موجود خود بهتر استفاده کرده باشند، می توانند از حمایت شبکه برای خرید دستگاه های جدید بهره مند شوند.

وی افزود: این حمایت برای خرید دستگاه های ایرانی در قالب خرید از نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت پرداخت می شود و تاکنون 67 آزمایشگاه عضو به مبلغ 15 میلیارد ریال از این حمایت ها بهره مند شدند.

اسدی فرد خاطرنشان کرد: در صورتی که دستگاه مورد نظر آزمایشگاه، سازنده داخلی نداشته و آزمایشگاه بر اساس دستورالعمل حمایتی شبکه از شرایط لازم برخوردار باشد، بخشی از هزینه خرید دستگاه در قالب تسهیلات با شرایط مناسب به آزمایشگاه پرداخت می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از خرید تجهیزات 67 آزمایشگاه به میزان 15 میلیارد ریال

حمایت از خرید تجهیزات 67 آزمایشگاه به میزان 15 میلیارد ریال