مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 07:552020-11-22سياسي

مدرسه «شهدای شهرداری همدان» احداث می شود


امروز تفاهمنامه همکاری شهرداری و اداره کل نوسازی مدارس و مجمع خیرین مدرسه ساز به منظور احداث مدرسه «شهدای شهرداری همدان» منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، پیش از ظهر امروز در راستای اجرای طرح آجر به آجر و مشارکت خیرین، نهادها و سازمان های دولتی در امر مدرسه سازی تفاهم نامه ای بین شهرداری شهر همدان و مجمع خیرین مدرسه ساز و نیز اداره کل نوسازی مدارس استان در خصوص احداث مدرسه ای به نام شهدای شهرداری همدان منعقد شد.

در این مراسم رییس شورای شهر همدان، نائب رییس شورا، شهردار همدان و شهرداران مناطق یک، 2 و 3 شهر همدان حضور داشتند و در راستای مسوولیت اجتماعی و تبیین طرح آجر به آجر و کمک به مدرسه سازی از سوی نهادهای دولتی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

محمدحسین مرادی؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان از نیت خیرخواهانه و توجه به ضرورت امر مدرسه سازی توسط شهرداری همدان و شورای اسلامی شهرهمدان تقدیر و قدردانی کرد و از اهمیت طرح آجر به آجر و مشارکت آحاد مردم و نهادهای دولتی و غیردولتی مطالبی سخن گفت.

رییس هیات مدیره و مجمع خیرین مدرسه ساز استان نیز این حرکت را یک مسوولیت اجتماعی در راستای طرح مورد نظر و کمک به مدرسه سازی دانست و اظهار کرد: امیدواریم کمک نهادهای دیگر را به تبعیت از شهرداری در امر خطیر مدرسه سازی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه «شهدای شهرداری همدان» احداث می شود

مدرسه «شهدای شهرداری همدان» احداث می شود