مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 07:552020-11-22سياسي

ابراهیمی ترکمان درگذشت متروپلیت قازان و تاتارستان روسیه را تسلیت گفت


رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با صدور پیامی، در گذشت عالیجناب فئوفان، متروپلیت قازان و تاتارستان جمهوری فدراسیون روسیه را تسلیت گفت.

- رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با صدور پیامی، در گذشت عالیجناب فئوفان، متروپلیت قازان و تاتارستان جمهوری فدراسیون روسیه را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، متن پیام ابوذر ابراهیمی ترکمان به شرح ذیل است: عالیجناب پاتریک کریل اسقف اعظم مسکو و تمام روسیه با سلام و احترامات فائقه با کمال تأسف، خبر درگذشت فئوفان، متروپلیت کلیسای قازان و تاتارستان را دریافت نمودم.

ضمن ابراز همدردی با جنابعالی و تمامی مسیحیان ارتدوکس روسیه، از خداوند متعال غفران و رحمت الهی برای ایشان و سربلندی و شادکامی برای همه رهبران دینی و پیروان آن کلیسای عالیقدر مسألت دارم.

اینجانب شاهد گوشه ای از تلاش های ارزشمند ایشان برای توسعه گفتگوهای سازنده فیمابین به عنوان رییس هیأت روسی گفتگوهای دینی بوده ام و امیدوارم راه ایشان به ویژه در این دوران غم انگیز و امتحان بزرگ الهی که جهان در حال مبارزه با ویروس منحوس کوید 19 می باشد با اهتمام یاران و همراهان وی در کلیسای ارتدوکس روسیه تداوم یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراهیمی ترکمان درگذشت متروپلیت قازان و تاتارستان روسیه را تسلیت گفت

ابراهیمی ترکمان درگذشت متروپلیت قازان و تاتارستان روسیه را تسلیت گفت