مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 07:502020-11-22سياسي

هزارتو، فرصتی برای سفر به دنیای پر پیچ خم نوجوانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، علی جانباز معاون فرهنگی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: - معاون فرهنگی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان از برگزاری اولین دوره کارگاه حمایت تولیدات ادبی، هنری نوجوان باعنوان هزارتو خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، علی جانباز معاون فرهنگی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: اولین دوره کارگاه حمایت تولیدات ادبی، هنری نوجوان با عنوان هزارتو و بامشارکت خانواده هنری تبلیغی عقیق برگزار می شود.

وی گفت:هزارتو باهدف حمایت از تولیدات ادبی، هنری نوجوان و به منظور غنای هرچه بیشتر تولیدات مکتوب این گروه سنی و از سوی دیگر با هدف نیروسازی از بین تولیدکنندگان جوان این عرصه برگزار خواهد شد.

جانباز با اشاره به زمان ثبت نام در این طرح خاطرنشان کرد:علاقه مندان می توانند تا 30 آذرماه طرح و ایده خود را در قالب 2000 کلمه و با فرمت pdf به دبیرخانه کارگاه هزارتو به آدرس https://hezartoo.

ayandehsazan.

ir/ ارسال کنند.

وی گفت:ایده و طرح های ارسالی از 30 آذر لغایت 20 دی ماه داوری شده و نهایتاً صاحبان 10 طرح برتر بر روی صندلی های کارگاه هزارتو خواهند نشست و از ایده تا اجرا از سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزارتو، فرصتی برای سفر به دنیای پر پیچ خم نوجوانی

هزارتو، فرصتی برای سفر به دنیای پر پیچ خم نوجوانی