مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 07:452020-11-22فرهنگي

آزمای جدید در گفتگو با کزازی روی پیشخوان آمد


شماره جدید مجله ادبی آزما با مصاحبه ای با میرجلال الدین کزازی منتشر شد و روی پیشخوان مطبوعات آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صدوپنجاه ودومین شماره از ماهنامه فرهنگی ادبی آزما، ویژه آبان و آذر 99، به تازگی منتشر شده و روی پیشخوان مطبوعات کشور آمده است.

گفتگوی اصلی این شماره آزما با میرجلال الدین کزازی انجام شده و موضوع آن، نقش شاهنامه در فرهنگ ایرانی و مفهوم وطن از نگاه این شاهنامه پژوه است.

پرونده این شماره هم در مورد چرایی شکل نگرفتن رمان و داستان طنز در ادبیات معاصر است که گفتگوهایی با محمود حسینی زاد، حسن میرعابدینی، قدرت­ الله طاهری و .

را در بر می گیرد.

نگاهی به شرایط کتابخانه و خانه موزه سعید نفیسی در سالمرگ او، یادی از نیما یوشیج در سالروز تولدش، نگاهی به خبر انتخاب فیلم شطرنج باد ساخته محمدرضا اصلانی در گنجینه جشنواره کن و گزارشی از بی رونقی این روزهای کتابفروشی های خیابان انقلاب از جمله مطالب این شماره پاییزی آزما هستند.

مقاله ای از میشل دوسرتو درباره نقش فرشته ها در ادبیات با ترجمه ناصر فکوهی و گزارش ویلیام فردین درباره خانه و محل کار و زندگی مارسل پروست هم دو مطلب خارجی این شماره آزما هستند.

پرونده فلش فیکشن های جذاب با ترجمه و تالیف اسدالله امرایی هم از دیگر مطالب این شماره مجله مذکور است که همراه با داستان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمای جدید در گفتگو با کزازی روی پیشخوان آمد

آزمای جدید در گفتگو با کزازی روی پیشخوان آمد