مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 07:202020-11-22فرهنگي

جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام به صورت مجازی برگزار می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان از برنامه ریزی برای برگزاری مجازی جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام در استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازویروس شکل گرفته فرصت و ظرفیت بسیار خوبی است و حتماً از آن در این دوره از جشنواره استفاده خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان بیان کرد: با شکل گیری کارگروه فضای مجازی گردشگری استان گلستان باید از ظرفیت این کارگروه و کمیته های تخصصی آن در این دوره از جشنواره استفاده شود.

گفتنی است جشنواره فرهنگ اقوام در گلستان نخستین بار در سال 1384 برگزار و پس از آن در تقویم مناسبت های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سابق به نام استان گلستان ثبت و درج شد و با توجه به استقبال بی سابقه مردم و مسئولین تاکنون در سیزده دوره برگزار شده است.

این جشنواره در این ادوار با حضور مهمانان خارجی، سفرا و کارداران کشورهای مختلف، خبرنگاران داخلی و خارجی در بخش هایی نظیر حضور و معرفی فرهنگ های مختلف ایران زمین و اجرای برنامه های بومی محلی شامل موسیقی آیینی اقوام، سرودهای فولکلوریک، آداب و رسوم، برپایی غرفه های صنایع دستی و سوغات، ایجاد سیاه چادر عشایر و اقوام، برپایی سازه های سنتی روستایی، برگزاری مسابقات و برنامه های علمی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام به صورت مجازی برگزار می شود

جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام به صورت مجازی برگزار می شود