مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 06:502020-11-22اقتصادي

سهم 20 درصدی زنان کشور در اکوسیستم کارآفرینی/جایگاه ایران در میان 58 کشور دنیا


رییس کارگروه کارآفرینی انجمن ملی زنان کارآفرین با اشاره به سهم 20 درصدی زنان کشور در اقتصاد و اشتغال، گفت: ایران در شاخص سهم کارآفرینی زنان در میان 58 کشور، - رییس کارگروه کارآفرینی انجمن ملی زنان کارآفرین با اشاره به سهم 20 درصدی زنان کشور در اقتصاد و اشتغال، گفت: ایران در شاخص سهم کارآفرینی زنان در میان 58 کشور، در جایگاه پنجاه و چهارم قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا خدیجه یارعلی امروز در وبینار انتقال تجارب و معرفی الگوهای موفق کارآفرینی بانوان، افزود: طبق مطالعات جهانی، توسعه اقتصاد در آینده مربوط به فعالیت زنان کارآفرین است و در حال حاضر نیمی از جامعه فعال را زنان تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: طبق آمارهای بانک جهانی 30 درصد مشاغل ثبت شده رسمی در سراسر دنیا به زنان اختصاص دارد، از این رو از سوی این بانک قرار است تا سال 2030 بر اساس برنامه تدوین شده، دستیابی زنان به کارآفرینی بیشتر شود.

یارعلی، با اشاره به رتبه بندی جهانی در این زمینه، خاطر نشان کرد: در میان 58 کشور رتبه بندی شده در شاخص های کارآفرینی، 10 کشور به ترتیب شامل امریکا ، نیوزیلند ، کانادا ، رژیم اشغالگر قدس ، ایرلند ، تایوان ، سوییس ، سنگاپور ، انگلستان و لهستان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 20 درصدی زنان کشور در اکوسیستم کارآفرینی/جایگاه ایران در میان 58 کشور دنیا

سهم 20 درصدی زنان کشور در اکوسیستم کارآفرینی/جایگاه ایران در میان 58 کشور دنیا