مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 06:352020-11-22سياسي

5 سؤال از معاون مستعفی وزیر/ آقای دکتر اکنون زمان پاسخگویی است


تعدادی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در خصوص استعفای معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و حواشی ایجاد شده بیانیه ای صادر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، تعدادی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در خصوص استعفای معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت  و حواشی ایجاد شده بیانیه ای صادر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم باید صد درصد کار علمی، تلاش علمی، تهیه مقاله علمی ناظر باشد به نیازهای شما انتشار خبر استعفای جناب آقای دکتر ملک زاده، معاون محترم تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در شب آغاز محدودیت های جدید کرونا یی باعث شگفتی بسیاری از جامعه بهداشت و درمان کشور شد.

ضمن تشکر از زحمات آقای دکتر ملک زاده در سال های طولانی مسئولیت در نظام سلامت، تعدادی از بسیج دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کشور بنا بر وظیفه خود و به دور از مسائل حاشیه ای و بی مبنا، لازم می داند 5 سؤال از دوره عملکرد ایشان در این معاونت کلیدی مطرح نماید تا به رسم معمول مسئولین ارشد کشور، استعفا بهانه ای برای شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت و عدم پاسخ گویی نسبت به افعال و ترک افعال در دوره مسؤولیت نباشد: 1)  رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر موضوع جهت دهی تحقیقات و پژوهش های دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 سؤال از معاون مستعفی وزیر/ آقای دکتر اکنون زمان پاسخگویی است

5 سؤال از معاون مستعفی وزیر/ آقای دکتر اکنون زمان پاسخگویی است