مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 06:052020-11-22ورزشي

پارکور هرمزگان قابلیت اخذ سهمیه در المپیک 2024 را دارد


مسئول کمیته پارکور استان هرمزگان با اشاره به اینکه قرار است در المپیک 2024 رشته پارکور اضافه شود، اظهار کرد: این رشته روند رو به رشدی دارد و هرمزگان این ظرفیت را دارد از الان برای حضور نماینده ای در این رقابت ها برنامه ریزی کند.

- ایسنا/هرمزگان مسئول کمیته پارکور استان هرمزگان با اشاره به اینکه قرار است در المپیک 2024 رشته پارکور اضافه شود، اظهار کرد: این رشته روند رو به رشدی دارد و هرمزگان این ظرفیت را دارد از الان برای حضور نماینده ای در این رقابت ها برنامه ریزی کند.

نازنین زرینی عباسی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه پارکور یک شیوه زندگی به سبک ورزشی است که هیجان زیادی را در بر می گیرد، افزود: پارکور هنر جابجایی از نقطه ای به نقطه دیگر در کمترین زمان و با سریع ترین امکان و در واقع کمک رسانی و امداد نجات است.

وی با بیان اینکه پارکور محدودیتی ندارد و تمامی سنین می توانند پارکور را آموزش ببینند، خاطرنشان کرد: اما برای برخی سنین چیزی به نام حرفه ای آموزش دیدن وجود ندارد و بیشتر روی آمادگی جسمانی و بدنسازی پارکور تمرکز می شود.

زرینی عباسی در خصوص امکانات مورد نیاز برای رشته پارکور، اظهار کرد: هرچه بیشتر ایمن بودن و کامل بودن سالن یا مجموعه ورزشی و حرفه ای بودن باشگاه پارکور به تشک ایمنی، باکس آموزشی، یک بیس تمرینی درون خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارکور هرمزگان قابلیت اخذ سهمیه در المپیک 2024 را دارد

پارکور هرمزگان قابلیت اخذ سهمیه در المپیک 2024 را دارد