مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 05:452020-11-22سياسي

در افتتاحیه جشنواره فیلم مقاومت چه گذشت؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین افتتاحیه شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، صبح شنبه یکم آذرماه با اتخاذ تدابیر بهداشتی و با حضور محدود و حداقلی میهمانان و ادای احترام به مقام شامخ شهید حاج قاسم سلیمانی، - ، آیین افتتاحیه شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، صبح شنبه یکم آذرماه با اتخاذ تدابیر بهداشتی و با حضور محدود و حداقلی میهمانان و ادای احترام به مقام شامخ شهید حاج قاسم سلیمانی، در جوار مزار آن شهید بزرگوار برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، سردار حسین معروفی؛ فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به ویژگی های سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: انقلاب اسلامی برهه ای که نیاز به عمار داشت، شهید حاج قاسم سلیمانی در نقش عمار ظاهر و صدای رسای انقلاب اسلامی شد.

وی تأکید کرد: فرهنگ بسیجی در حاج قاسم سلیمانی نهادینه شده بود و به همین دلیل او در ارائه خدمات به اسلام و مسلمانان مظلوم، هرگز نگاه سیاسی، مذهبی و قومیتی نداشت.

معروفی با اشاره به برگزاری بخش سیدالشهدای مقاومت در شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، تصریح کرد: دشمن به دنبال از بین بردن مقاومت و در گام بعدی جهاد و در نهایت فرهنگ شهادت در ایران اسلامی است چراکه اگر این سه از بین بروند، کشور خودبخود تسخیر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در افتتاحیه جشنواره فیلم مقاومت چه گذشت؟

در افتتاحیه جشنواره فیلم مقاومت چه گذشت؟