مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 05:402020-11-22اقتصادي

اشتغالزایی برای 35 نفر با اجرای طرح گردشگری سد گلابر


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان از اشتغالزایی برای 35 نفر با اجرای طرح گردشگری سد گلابر خبر داد.

- امیر ارجمند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه کار گردشگری می تواند در زمینه توانمندسازی مناطق کمک شایانی کند، اظهار کرد:گردشگری به عنوان یکی از پویاترین فعالیت های اقتصادی عصر حاضر، نقش مهمی در توسعه پایدار محلی ایفا می کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: ایده های بسیار زیادی در حوزه اشتغال در شهرستان وجود دارد که اگر سرمایه گذاران در این زمینه ورود کنند می توان برنامه ها و کارهای موفقی انجام داد و زمینه اشتغال بسیاری از همشهریان نیز فراهم می شود.

وی با اشاره به اینکه طرح گردشگری سد گلابر در شهرستان ایجرود می تواند فرصتی برای اشتغال پایدار این شهرستان باشد، اضافه کرد: پروژه با اخذ موافقت اصولی در مساحتی بالغ بر 80 هزار مترمربع اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: حجم سرمایه گذاری در پروژه مذکور بالغ بر 146 میلیارد ریال است و با احداث این پروژه، برای 35 نفر به صورت مستقیم فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان افزود: فاز نخست طرح توسعه گردشگری شامل، 10 سوییت آماده با لوازم و تجهیزات کامل و مهمانسرا، چهار باب ساختمان ویلایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی برای 35 نفر با اجرای طرح گردشگری سد گلابر

اشتغالزایی برای 35 نفر با اجرای طرح گردشگری سد گلابر