مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 05:352020-11-22اجتماعي

امدادرسانی راهداران قزوینی به هشت دستگاه خودروی گرفتار در برف


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از امدادرسانی به هشت خودروی فاقد زنجیر چرخ در گردنه کماسار طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، اسماعیل تربره، اظهار کرد: بارش برف در محورهای الموت و کامل نبودن امکانات خودروها باعث گرفتار شدن برخی خودروها با تعداد 15 سرنشین در این محور شد که با حضور به موقع عوامل راهداری الموت و شهرستان قزوین نجات یافته و خودروی آنها رهاسازی شد.

وی با تاکید بر تجهیز خودرو به زنجیر چرخ در هنگام بارش برف اضافه کرد: بستن زنجیر چرخ یکی از ضروریات اصلی رانندگی در جاده برفی است که عدم رعایت آن از سوی برخی از رانندگان موجب سر خوردن خودروها، ایجاد ترافیک و خروج خودرو از جاده می شود.

تربره ادامه داد: بارش برف از عصر دیروز جمعه در مناطق الموت و آبیک آغاز شده بود که بلافاصله پس از شروع بارش تیم های راهداری عملیات نمک پاشی را در این راه ها آغاز کردند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین بر خودداری از سفر در هنگام بارش برف تاکید کرد و از مردم خواست هرگونه اطلاعات از وضعیت راه های استان و کشور را از طریق تماس با سامانه 141 دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی راهداران قزوینی به هشت دستگاه خودروی گرفتار در برف

امدادرسانی راهداران قزوینی به هشت دستگاه خودروی گرفتار در برف