مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 05:302020-11-22سياسي

آنچه در جلسه اضطراری اعضای شورای شهر و شهردار بندرعباس گذشت


سخنگوی شورای شهر بندرعباس به تشریح جلسه اضطراری و فوق العاده اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس با شهردار در خصوص تخریب چهار دیواری تصرفی بانوی بندرعباسی توسط شهرداری و مامورین تخلفات اداره مسکن و شهر سازی پرداخت.

- ایسنا/هرمزگان سخنگوی شورای شهر بندرعباس به تشریح جلسه اضطراری و فوق العاده اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس با شهردار در خصوص تخریب چهار دیواری تصرفی بانوی بندرعباسی توسط شهرداری و مامورین تخلفات اداره مسکن و شهر سازی پرداخت.

فیصل دانش صبح امروز(دوم آذرماه) در جمع خبرنگاران، در خصوص جلسه غیرعلنی روز گذشته شورای اسلامی شهر بندرعباس، افزود: با توجه به تخریب چهار دیواری تصرفی توسط شهرداری و مامورین تخلفات اداره مسکن و شهر سازی به درخواست تعدادی از اعضا جلسه اضطراری و فوق العاده ای با حضور تمامی اعضا شورا تشکیل شد و امینی زاده شهردار بندرعباس نیز جهت ایراد توضیح و پاسخگویی در مورد این واقعه فرا خوانده شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: با کمال تاسف حادثه ای که اتفاق افتاده احساسات عمومی را جریحه دار کرده و با توجه به اینکه تمامی اعضا برای افکار عمومی احترام قائل هستند و هر گونه رفتار غیر انسانی و غیر اخلاقی را محکوم می کنند، اما اعتقاد داریم مسئولین باید بدون شتابزدگی به بررسی دقیق ماجرا تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه در جلسه اضطراری اعضای شورای شهر و شهردار بندرعباس گذشت

آنچه در جلسه اضطراری اعضای شورای شهر و شهردار بندرعباس گذشت