مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 04:252020-11-22سياسي

دانشگاه الزهرا(س) به گروه های مشمول جذب اختصاصی قضات پیوست


دانشگاه الزهرا(س)، با موافقت رییس قوه قضاییه، به گروه های مشمول جذب اختصاصی قضات پیوست و یکی از دانش آموختگان رشته حقوق این دانشگاه نیز برای نخستین بار متصدی امر قضا شد.

- دانشگاه الزهرا(س) به گروه های مشمول جذب اختصاصی قضات پیوست دانشگاه الزهرا(س)، با موافقت رییس قوه قضاییه، به گروه های مشمول جذب اختصاصی قضات پیوست و یکی از دانش آموختگان رشته حقوق این دانشگاه نیز برای نخستین بار متصدی امر قضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانشگاه الزهرا اعلام کرد که حجت الاسلام ابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه، پس از احراز شایستگی علمی و عمومی دانش آموختگان دانشگاه الزهرا، با الحاق نام این دانشگاه به گروه های مشمول جذب اختصاصی قضات موافقت کرد.

ورود داوطلبان برای تصدی منصب قضاوت از دو طریق جذب عمومی، به شیوه برگزاری سالیانه آزمون ورودی کتبی و مصاحبه شفاهی سراسری قضاوت و جذب اختصاصی، به شیوه آزمون شفاهی از میان داوطلبان دارای شرایط مندرج در ماده 7 آیین نامه نحوه جذب، گزینش و کارآموزی داوطلبان تصدی امر قضاء و استخدام قضات، صورت می پذیرد.

پس از موافقت معاونت منابع انسانی قوه قضاییه با شرکت آزمایشی اولین دوره از دانش آموختگان رشته حقوق دانشگاه الزهرا (س) و احراز شایستگی علمی و عمومی ایشان، حجت الاسلام رییسی رییس قوه قضاییه، با الحاق نام دانشگاه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه الزهرا(س) به گروه های مشمول جذب اختصاصی قضات پیوست

دانشگاه الزهرا(س) به گروه های مشمول جذب اختصاصی قضات پیوست