مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 19:202020-11-21ورزشي

حضور فعال بسیجیان در کمک رسانی به سیل زدگان پلدختر فراموش نشدنی است


حضور فعال بسیج در کمک به آسیب دیدگان سیل فروردین ماه سال 1398 در پلدختر بر کسی پوشیده نیست و فراموش نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن موسوی شامگاه شنبه در دیدار با فرمانده و پرسنل سپاه ناحیه پلدختر به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج با تفکر امام راحل تشکیل شد و امروز در میدان عمل با اقتدار و صلابت به عنوان الگوی مقاومت به دنیا معرفی شده است.

وی با تبریک هفته بسیج افزود: امروز بسیج در عرصه های مختلف علمی، ورزشی، فرهنگی و عمرانی در جامعه حضور آگاهانه و مؤثر دارد و بسیجیان در حوادث مختلف برای کمک به مردم پیشگام هستند.

امام جمعه پلدختر بسیج را در میدان استکبارستیزی با صلابت دانست و گفت: تفکر بسیجی که برگرفته از مکتب ناب اسلام است، انسان های مخلص ولایی و مبارز را پرورش داده و استکبارستیزی و مقابله با ظلم و ولایت پذیری از نشانه های تفکر بسیجی است که در جامعه اسلامی نمود دارد.

حجت الاسلام موسوی افزود: بسیج عامل اقتدار و همیشه در صحنه های مختلف کشور پیشگام بوده و امروز علاوه بر تمامیت ارضی کشور در حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله گره گشای مشکلات و مایه دلگرمی مردم و مسئولان است.

وی یادآور شد: حضور فعال بسیج در جریان سیل فروردین ماه سال 1398 در پلدختر بر کسی پوشیده نیست و بسیجیان در سراسر کشور در این حادثه به کمک آسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور فعال بسیجیان در کمک رسانی به سیل زدگان پلدختر فراموش نشدنی است

حضور فعال بسیجیان در کمک رسانی به سیل زدگان پلدختر فراموش نشدنی است