مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 19:202020-11-21سياسي

اخذ قسم نامه برای رعایت محدودیت ها در شهرستان کوهرنگ


با توجه به مسائل فرهنگی شهرستان کوهرنگ با حضور میدانی در بین برای رعایت کامل محدودیت ها و عدم برگزاری مراسم های ترحیم قسم نامه های نوشته شد .

-  مرتضی زمانپور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: جلسه قرارگاه کنترل در شهرستان کوهرنگ پیرامون ایجاد محدودیت ها در سطح شهرستان برگزار شد و تمام وظایف به دستگاه های عضو قرارگاه اعلام شده است.

  فرماندار شهرستان کوهرنگ افزود: وضعیت شهرستان کوهرنگ در حال حاضر نارنجی است و قرار بر حضور نصف کارکنان ادارات در محل کار می باشد.

وی اظهار داشت: در برگزاری مراسمات به صورت میدانی حضور پیدا کردیم و قسم نامه هایی نوشته شد که مراسم های سوم و هفتم، برگزار نشود و خاکسپاری با حضور محدود افراد انجام شود که با توجه به مسائل فرهنگی شهرستان کار سختی بود.

زمانپور عنوان کرد: از مداحان مراسم های ترحیم تعهد گرفته شده است که در مراسم ها شرکت نکنند و برای کنترل تردد هماهنگی های لازم با نیروی انتظامی  پلیس راه و راهور انجام شده است.

فرماندار کوهرنگ خاطرنشان کرد: تمام موارد رعایت محدودیت ها در حال انجام است  و قوانین و پروتکل ها انجام می شود و مردم نیز تاکنون همکاری بسیار خوبی داشته اند و از این اعمال محدودیت استقبال کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ قسم نامه برای رعایت محدودیت ها در شهرستان کوهرنگ

اخذ قسم نامه برای رعایت محدودیت ها در شهرستان کوهرنگ