مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 18:502020-11-21سياسي

دستگاه های متولی، از تکمیل زیرساخت های اراضی 32 هکتاری شانه خالی نکنند


دستگاه های متولی، از تکمیل زیرساخت های آب و برق مربوط به اراضی 32 هکتاری شانه خالی نکنند.

- ایسنا/لرستان شهردار بروجرد گفت: دستگاه های متولی، از تکمیل زیرساخت های آب و برق مربوط به اراضی 32 هکتاری شانه خالی نکنند.

رحیم جافری امروز یکم آذرماه، اظهار کرد: اراضی تعاونی معروف به 32 هکتاری در مساحتی بالغ بر 30 هکتار در بخش جنوبی شهر واقع شده و اعضای این تعاونی خواستار تسریع در روند انتقال انشعابات آب و برق به آن هستند.

وی تصریح کرد: در راستای پیگیری مسائل و مشکلات این تعاونی، بازدیدی میدانی توسط نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس فاطمه مقصودی و محترم کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر از این محل به عمل آمد.

شهردار بروجرد با بیان آنکه شرح وظایف ادارات شهرستان کاملاً مشخص است، خاطرنشان کرد: هر اداره ای موظف است بر اساس شرح وظایف تعیین شده، به شهروندان خدمات ارائه کنند.

جافری اضافه کرد: در سنوات گذشته به درخواست اعضای تعاونی، اراضی آن تفکیک شده که بخشی از آن متعلق به شهرداری و بخشی دیگر در اختیار مالکین قرار دارد.

وی بیان کرد: در یک مقطع زمانی شهرداری تمایل داشته و اقدام به نصب تعدادی تیر برق در این محل کرده و حال عده ای با استناد به این موضوع اصرار بر تکمیل زیرساخت های آب، برق و گاز این این اراضی توسط شهرداری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های متولی، از تکمیل زیرساخت های اراضی 32 هکتاری شانه خالی نکنند

دستگاه های متولی، از تکمیل زیرساخت های اراضی 32 هکتاری شانه خالی نکنند