مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 14:302020-11-21اقتصادي

بازگشت کرونا به چین


کمیسیون ملی بهداشت چین روز شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازکرد از 19 مبتلای شناسایی شده در 24 ساعت گذشته 7 مورد آن بومی و در داخل خاک چین ثبت شده است.

- در حالی که چین به عنوان نخستین کشوری که ویروس کرونا در آن شیوع پیدا کرد طی چند ماه گذشته از این ویروس پاک شده بود، گزارش ها حاکی است بتازگی مواردی از کرونا در برخی از نقاط این کشور گزارش شده که باعث شده است امکان عرضه واکسن ساخت این کشور شتاب بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، کمیسیون ملی بهداشت چین روز شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازکرد از 19 مبتلای شناسایی شده در 24 ساعت گذشته 7 مورد آن بومی و در داخل خاک چین ثبت شده است.

موضوعی که بار دیگر مقامات این کشور را برای مهار آن به تکاپو انداخته است.

چین برای بیش از 7 ماه پاک شده بود و در این مدت هیچ موردی از ابتلا به کرونا گزارش نشد اما در یک ماه گذشته مواردی از این ویروس در شمال و جنوب کشور گزارش شده است.

بر اساس گزارش تلویزیون دولتی چین از 7 مورد مبتلای شبانه روز گذشته، 5 مورد در استان تیانجین واقع در نزدیکی پکن و 2 مورد هم در شانگهای واقع در جنوب کشور ثبت شده است.

اما در استان مسلمان نشین سینکیانگ واقع در شمال چین هم در ماه گذشته مواردی از ابتلا به کرونا ثبت شد.

طبق گزارش کمیسیون بهداشت چین، از سوم تا سی ام آبان ماه سال جاری 78 مبتلا در این استان شناسایی شده اند که همه آنها درمان و از بیمارستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت کرونا به چین

بازگشت کرونا به چین