مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 13:252020-11-21سياسي

مهم ترین دغدغه کنونی ما مظلومیت حوزه فرهنگی است


نشست نایب رییس مجلس شورای اسلامی با رییس سازمان تبلیغات اسلامی به منظور رفع مشکلات اصحاب فرهنگ و هنر که در زمان شیوع کرونا به طور جدی آسیب دیده اند، - برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا مشکلات اقتصادی جدی مواجه شده اند بنابراین لازم است تدابیری جهت رفع دغدغه های این قشر اتخاذ شود.

وی با اشاره به اهمیت نقش فرهنگ در ارتقاء کشور، یادآور شد: اگر بخواهیم در کشور به جایی برسیم باید از ظرفیت نیروهای انسانی فعال در حوزه فرهنگ و هنر به ویژه آن هایی که تمام تلاش خود را در جهت توسعه هنر انقلابی به کار گرفته اند، استفاده کنیم.

در ادامه حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مهم ترین دغدغه کنونی ما مظلومیت حوزه فرهنگی است، آن هم در شرایطی که مردم در شرایط سخت اقتصادی قرار دارند، بنابراین لازم است به غیر از اصلاحاتی که باید در رویه های اقتصادی کشور ایجاد شود به اصحاب فرهنگ نیز به طور جدی کمک شود تا بتوانند این مقطع زمانی را بهتر پشت سر بگذارند.

وی با تاکید بر اینکه از مظلومیت درآوردن فرهنگ و اصحاب آن دغدغه مشترک اهالی این نشست است، تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری به طور جد درصدد بهینه تر کردن و برنامه مند کردن فعالیت های فرهنگی هستند تا اقدامات صورت گرفته در این حوزه اثربخش تر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین دغدغه کنونی ما مظلومیت حوزه فرهنگی است

مهم ترین دغدغه کنونی ما مظلومیت حوزه فرهنگی است