مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 12:402020-11-21اقتصادي

پرداخت 80 میلیون دلار ارز نیمایی برای واردات آفت کش ها


مدیر کل دفتر افت کش های سازمان حفظ نباتات اعلام کرد: شرکت های واجد شرایط و پیگیر برای تدارک و واردات سموم کشاورزی طی امسال 80  میلیون دلار ارز نیمایی دریافت کرده اند.

- مدیر کل دفتر افت کش های سازمان حفظ نباتات اعلام کرد: شرکت های واجد شرایط و پیگیر برای تدارک و واردات سموم کشاورزی طی امسال 80  میلیون دلار ارز نیمایی دریافت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، سعیده نوربخش گفت: تاکنون 150 میلیون دلار برای تدارک بهینه و هدفمند افت کش ها در راستای کنترل عوامل خسارت زای گیاهی و جلوگیری از تهدیدات امنیت غذایی تخصیص یافته و 80 میلیون دلار آن به شرکت هایی که پیگیری مناسبی داشتند، پرداخت شده است.

وی افزود: با هماهنگی های این سازمان و بانک کشاورزی تصویب و مقرر شده مبلغ 4 هزار میلیارد ریال که قابل افزایش به 6 هزار میلیارد ریال نیز است برای تامین نقدینگی شرکت های تامین کننده سموم کشاورزی اختصاص یابد.

وی پیگیری و مساعدت مسوولان گمرک به منظور ترخیص افت کش های رسوبی، پیگیری برای افزایش مدت اعتبار تخصیص ارز و عملیاتی شدن آن و پیگیری موافقت برای تامین افت کش های به صورت اعتباری را از جمله اقدامات سازمان حفظ نباتات کشور در حوزه تامین و تدارک این نهاده کشاورزی عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 80 میلیون دلار ارز نیمایی برای واردات آفت کش ها

پرداخت 80 میلیون دلار ارز نیمایی برای واردات آفت کش ها