مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 12:402020-11-21سياسي

کشف پیکرهای مطهر 80 شهید دفاع مقدس در خاک ایران + فیلم


فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح امروز با حضور در شهر بصره عراق برروی پل شهید سید محمد باقرصدر و یادی از شهید ابومهدی المهندس و شهدای قهرمان حشد الشعبی، - آخرین وضعیت عملیات تفحص شهدا را بیان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودین، سردار باقرزاده گفت:به دلیل شرایط حاکم بر کشور عراق مثل سایر نقاط دنیا در رابطه با شیوع ویروس کرونا ، کار تفحص شهدا به مدت 9 ماه در خاک عراق تعطیل شد و ما چند روزی است که با انتقال دستگاه های مهندسی از محورهای جنوب، غرب و شمالغرب، عملیات تفحص را با 45 دستگاه وسیله سنگین مهندسی در خاک عراق آغاز کرده ایم.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/webm وی افزود: بعضی از این دستگاه ها اخیراً از طریق مرز اروند رود به خاک عراق منتقل شدند و در سایر محورها نیز از طریق گذرگاه های رسمی، این کار انجام شد.

سردار باقرزاده در خصوص کشف پیکرهای مطهر شهدا در دوران تعطیلی عملیات کاوش در خاک عراق گفت: در مجموع در طول مدت توقف کار در خاک عراق، فعالیت های تفحص شهدا در خاک کشور خودمان ادامه یافت و نقاطی که قبلا امکان تفحص نبود مورد کاوش قرار گرفت و پیکرهای مطهر 80 شهید هم در داخل خاک کشور خودمان پیدا شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف پیکرهای مطهر 80 شهید دفاع مقدس در خاک ایران + فیلم

کشف پیکرهای مطهر 80 شهید دفاع مقدس در خاک ایران + فیلم