مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 12:352020-11-21سياسي

آغاز شانزدهمین جشنواره فیلم «مقاومت» در جوار مزار سردار سلیمانی


شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با حضور جمع محدودی از مقامات لشگری و کشوری و رعایت پروتکل های بهداشتی، در جوار مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ستاد اطلاع رسانی شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، آیین افتتاحیه شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، صبح امروز شنبه یکم آذرماه با اتخاذ تدابیر بهداشتی و با حضور محدود و حداقلی میهمانان و ادای احترام به مقام شامخ شهید حاج قاسم سلیمانی، در جوار مزار آن شهید بزرگوار برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، سردار حسین معروفی؛ فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به ویژگی های سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: انقلاب اسلامی برهه ای که نیاز به عمار داشت، شهید حاج قاسم سلیمانی در نقش عمار ظاهر و صدای رسای انقلاب اسلامی شد.

سردار معروفی با اشاره به اینکه اقدامات این سردار شهید جامع و با افق دیدی گسترده بود، افزود: وفاداری به ملت و آرمان های انقلاب اسلامی، بصیرت در همه لحظه های پر فراز و نشیب و جدا نشدن از حق و حقیقت در تک تک اقدامات و همچنین منتقم خون شهدای مقاومت بودن، حاج قاسم سلیمانی را به شخصیتی جامع و تربیت شده مکتب عاشورا و انقلاب تبدیل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز شانزدهمین جشنواره فیلم «مقاومت» در جوار مزار سردار سلیمانی

آغاز شانزدهمین جشنواره فیلم «مقاومت» در جوار مزار سردار سلیمانی