مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 11:552020-11-21سياسي

راه اندازی مرکز تبریز پژوهی در خانه موزه سلطان القرایی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از راه اندازی مرکز تبریز پژوهی در راستای اهداف تقویت هویت فرهنگی آذربایجان در خانه موزه حاج میرزا جعفر آقا سلطان القرایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، احمد حمزه زاده اظهار داشت: آذربایجان شرقی از پیشگامان موزه داری در کشور محسوب می شود و اداره کل میراث فرهنگی استان طی سال جاری با برنامه ریزی و مشارکت با دستگاه ها و نهادهای ذی مدخل در حال توسعه مجموع موزه های استان است.

وی با اشاره به اینکه خانه موزه پروین اعتصامی و بانوان شاعر آذربایجان در راستای تفاهم نامه مشترک با بنیاد فرهنگ، هنر و ادب راه اندازی شده است، ادامه داد: با توجه به جایگاه والای پروین اعتصامی در حوزه شعر و ادب کشور و لزوم ایجاد موزه مرتبط با این شاعر بزرگ، ایجاد نخستین موزه بانوان شاعر در تبریز با عنوان خانه موزه پروین اعتصامی و بانوان شاعر آذربایجان در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی اظهار داشت: مجوز فعالیت خانه موزه پروین اعتصامی و بانوان شاعر آذربایجان شرقی با حضور معاون میراث فرهنگی کشور به بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان اعطا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز تبریز پژوهی در خانه موزه سلطان القرایی

راه اندازی مرکز تبریز پژوهی در خانه موزه سلطان القرایی