مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 11:552020-11-21اقتصادي

احداث 11 واحد مسکونی برای نیازمندان پارسیانی


رییس کمیته امداد شهرستان پارسیان از احداث 11 واحد مسکونی با اعتبار یک میلیارد و 100 میلیون تومان برای نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان پارسیان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالمجید نصیریان در مراسم واگذاری مسکن نیازمندان، گفت: کمیته امداد با همکاری و مشارکت دفتر امام جمعه شهرستان پارسیان، خیران و گروه های جهادی، ساخت 11 واحد مسکونی برای نیازمندان را آغاز کرده است که دو واحد تکمیل و تحویل خانواده های تحت حمایت کمیته امداد پارسیان شوند.

نصیریان، تأمین مسکن نیازمندان را از اولویت اصلی برنامه های کمیته امداد دانست و افزود: برای ساخت این واحدهای مسکونی مجموعاً مبلغ یک میلیارد و 100 میلیون تومان هزینه شده است که 550 میلیون تومان آن از اعتبارات کمیته امداد و 550 میلیون تومان با مشارکت دفتر امام جمعه و خیران تأمین شده است.

رییس کمیته امداد شهرستان پارسیان با اشاره به اینکه هزینه احداث هر واحد مسکونی 100 میلیون تومان بوده، گفت: مقرر گردیده 9 واحد مسکونی دیگر تا پایان بهمن ماه امسال تکمیل و تحویل نیازمندان شود و تلاش مضاعف می نماییم که این واحدهای مسکونی به موقع به این عزیزان تحویل شود.

انتهای پیام/ 88055


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 11 واحد مسکونی برای نیازمندان پارسیانی

احداث 11 واحد مسکونی برای نیازمندان پارسیانی