مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 11:452020-11-21فرهنگي

اعلام جزییات شیوه ارسال آثار به یک بخش از جشنواره نمایش عروسکی


مدیر بخش مسابقه و نمایشگاه عکس هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک شیوه ارسال آثار به این رویداد را با توجه به شرایط تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، آدرس ایمیل ذکر شده نیز راه دیگری برای ارسال آثار و دریافت کد رهگیری و پس از آن، ثبت نام در تارنمای جشنواره است.

مسابقه و نمایشگاه عکس هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک که به مدیریت امیر عابدی برگزار می شود مختص عکس آن دسته از نمایش های عروسکی است که در بازه زمانی اول اردیبهشت 95 تا اول دی 99 در داخل کشور، در قالب اجرای عمومی، جشنواره ها یا دیگر رویدادهای داخلی روی صحنه رفته باشد.

راه های برقراری تماس با دبیرخانه هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک واقع در تهران، خیابان استاد شهریار، خیابان هانری کربن، کوچه مهبد، پلاک 10، طبقه دوم، شماره تماس های 02166756496 و 02166710702 و 09353801982 است.

در راستای رعایت شیوه نامه های بهداشتی و صیانت از سلامت گروه های نمایشی و مخاطبان، بیشتر بخش های هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک در اسفندماه سال جاری، با بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات شیوه ارسال آثار به یک بخش از جشنواره نمایش عروسکی

اعلام جزییات شیوه ارسال آثار به یک بخش از جشنواره نمایش عروسکی