مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 11:452020-11-21سياسي

تفکر بسیجی در جامعه اسلامی ساری و جاری است


مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پلدختر گفت: تفکر بسیجی در جامعه اسلامی ساری و جاری است و مصادیق زیادی از بزرگان و جوانان گویای این مطلب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پلدختر، حجت الاسلام نقی هادی روز شنبه در دیدار با امام جمعه به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: تحقق آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی نیازمند تفکر بسیجی و رواج اخلاق برگرفته از مکتب بسیج است.

وی افزود: شهیدان مطهری در علم و اندیشه، بهشتی با تسلط بر زبان های خارجی و شهیدان رجایی و باهنر در عرصه مدیریت، شهید فهمیده و برونسی با توسل به فاطمه زهرا (س) مصداق بارز تفکر بسیجی در جامعه اسلامی ایران هستند.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پلدختر گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی که نمونه بارز پرورش یافته مکتب اسلام است، هنگام اهدا نشان ذوالفقار مولا علی (ع) عین تواضع و سر به زیر بود که اینها مصداق تفکر بسیجی است.

هادی یادآور شد: آمادگی جسمی و روحی در میدان های مختلف جامعه اسلامی به ویژه در برابر تهاجم دشمنان دین و استکبار جهانی و ولایتمداری از شاخصه های بسیج است که جوانان جامعه ما باید برای مقابله با توطئه های دشمنان نظام به آن عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر بسیجی در جامعه اسلامی ساری و جاری است

تفکر بسیجی در جامعه اسلامی ساری و جاری است