مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 11:452020-11-21بين الملل

قانونگذار آمریکایی از بایدن خواست توافقات اعراب و رژیم صهیونیستی را لغو کند


یک عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در نامه ای به پیروز احتمالی انتخابات ریاست جمهوری این کشور توصیه کرد توافقات صلح اعراب و رژیم صهیونیستی را لغو کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ایلهان عمر عضو مجلس نمایندگان آمریکا روز شنبه از جو بایدن پیروز احتمالی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا درخواست کرد پس از تصاحب کاخ سفید، توافقات کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی را پاره کند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، ایلهان عمر با ارسال نامه ای به تیم دولت انتقالی بایدن توصیه هایی درخصوص سیاست خارجی آتی آمریکا ارائه کرد و در آن دونالد ترامپ رییس جمهور فعلی آمریکا را به بستن قراردادهای فروش تسلیحات تحت پوشش توافق صلح متهم کرد.

این قانون گذار آمریکایی در توصیه نامه اش نوشت: او (ترامپ) اخیراً به اصطلاح توافقات صلحی را بین امارات متحده عربی، بحرین، سودان و اسراییل امضا کرد.

مشکلش کجاست؟ اینکه این ها توافق صلح نبودند.

[قرارداد] فروش تسلیحات به ناقضان حقوق بشر بودند و برای قدرت بخشیدن به کشورهای حاشیه خلیج [فارس] و افزایش خطر جنگ با ایران طراحی شده اند .

ایلهان عمر در ادامه نوشته است: ترامپ فروش تسلیحاتی به مبلغ سرسام آور 23 میلیارد دلار را به امارات متحده پیشنهاد کرده است که دولت اعتراف کرده با توافق [صلح] مرتبط است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانونگذار آمریکایی از بایدن خواست توافقات اعراب و رژیم صهیونیستی را لغو کند

قانونگذار آمریکایی از بایدن خواست توافقات اعراب و رژیم صهیونیستی را لغو کند