مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 11:402020-11-21سياسي

احداث «اتاق مادر و کودک» در فضاهای شهری منطقه 3 همدان


‍ مدیر منطقه سه شهرداری همدان از احداث اتاق مادر و کودک در فضاهای شهری خبر داد و گفت: برای ایجاد اتاق های مراقبت از کودکان یا اتاق‎ های مادر و کودک در فضاهای عمومی منطقه از خردادماه برنامه ریزی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدرضا فیضی منش ظهر امروز در آیین کلنگ زنی اتاق مادر و کودک بوستان شهروند اظهار کرد: ایجاد اتاق مادر و کودک در فضاهای عمومی شهرها یکی از نیازهای ضروری برای حضور همزمان مادر و کودک در اجتماع به شمار می رود.

وی گفت: در حال حاضر  فضاهای شهری برای حضور گروه های مختلف جامعه از جمله بانوان و کودکان با کمبودها و نواقصی مواجه بوده و نبود مکان های مناسب برای مواردی چون تغذیه نوزادان و رسیدگی به امور آنان و به طور کلی فضاهای عمومی مورد مراجعه مادران از جمله این موارد است.

مدیر شهرداری منطقه 3 همدان ادامه داد: بر اساس گزارش های مردمی در بسیاری از موارد در مکان های عمومی از جمله بوستان ها با مادرانی روبرو می شویم که با حالت نگرانی در حال رسیدگی به کودکان خود هستند که باید حقوق اولیه این افراد از سوی مدیریت شهری دیده شود.

وی ادامه داد: در برخی کشورها، فضاهای امنی برای مادران طراحی و اجرا شده که موجبات آسایش روانی مادران و رسیدگی به نوزادان خود را فراهم می کند و به آنان فرصت حضور در فضاهای شهری را با خی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث «اتاق مادر و کودک» در فضاهای شهری منطقه 3 همدان

احداث «اتاق مادر و کودک» در فضاهای شهری منطقه 3 همدان