مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 11:352020-11-21دانش

قانون بی قانون


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمد صداقتی؛ پخش فیلم تخریب آلونک زن سرپرست خانوار در بندرعباس، چشمان فراوانی را اشک بار کرده است.

منتها صاحبان این چشم ها توجه ندارند که اگر این فیلم پخش نمی شد، - پخش فیلم تخریب آلونک زن سرپرست خانوار در بندرعباس، چشمان فراوانی را اشک بار کرد؛ اما صاحبان این چشم ها توجه ندارند که اگر این فیلم پخش نمی شد، آن زن، علاوه بر بی خانمانی باید راهی پاسگاه و دادگاه و نهایتا زندان می شد.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، احمد صداقتی؛ پخش فیلم تخریب آلونک زن سرپرست خانوار در بندرعباس، چشمان فراوانی را اشک بار کرده است.

منتها صاحبان این چشم ها توجه ندارند که اگر این فیلم پخش نمی شد، آن زن، علاوه بر بی خانمانی باید راهی پاسگاه و دادگاه و نهایتا زندان می شد و احتمالا فرزندانش نیز اگر قوم وخویشی نمی داشتند باید به بهزیستی سپرده می شدند.

بدان دلیل که اقدام تخریب کنندگان قانونی بوده و این زن تحت عناوین متعدد مجرمانه ای مثل توهین به مأمور دولت، ممانعت از اجرای حکم قانونی و… متخلف و مجرم می بود و باید دستگیر و محاکمه می شد.

این یعنی فریاد در برابر ظلم قانونی تخریب منزل، می توانست با مجازات های قانونی دیگر به ظلم های بزرگ تر و انباشته تر منجرشده و فریاد آن زن به جایی نرسد، پدیده ای که در موارد قابل توجهی شاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون بی قانون

قانون بی قانون