مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 11:202020-11-21سياسي

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی: ولایت پذیری امام زادگان را از یک فرد عادی متمایز می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی با بیان اینکه ورود شخصیت های با برکت به هر منطقه باعث برکت و نورانیت آن منطقه می شود، - حجت الاسلام والمسلمین رفیعی: ولایت پذیری امام زادگان را از یک فرد عادی متمایز می کند حجت الاسلام والمسلمین رفیعی با اشاره به اینکه ورود اولیا خدا به هر منطقه باعث برکت آن می شود، گفت: حضرت معصومه (س) ویژگی های داشتند که ایشان را از سایر امام زادگان متمایز می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی با بیان اینکه ورود شخصیت های با برکت به هر منطقه باعث برکت و نورانیت آن منطقه می شود، گفت: چه افراد مثبت و چه افراد منفی وارد منطقه ای که می شوند خیر و شرشان به آن منقطه اثر می گذارد.

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن می فرماید وقتی ملوک و پادشاهان وارد منطقه ای می شوند آن منطقه را فاسد می کنند، افزود: ورود اولیا خدا هم به هر سرزمینی باعث برکت می شود برای مثال وقتی حضرت موسی وارد مدین شد باعث برکت آن شد و باعث از بین رفتن فرعون و فرعونیان شد.

کارشناس مذهبی حرم مطهر کریمه اهل بیت سلام الله علی ها گفت: خداوند زمین را به واسطه انبیا اصلاح می کند و ما نباید این اصلاح را از بین ببریم و فساد کنیم؛ برای مثال رسول خدا که وارد مدینه شدند برکت را با خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی: ولایت پذیری امام زادگان را از یک فرد عادی متمایز می کند

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی: ولایت پذیری امام زادگان را از یک فرد عادی متمایز می کند