مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 11:002020-11-21اقتصادي

کاهش قیمت گوجه فرنگی در بازار یزد


رییس اتحادیه میوه و تره بار یزد از کاهش قیمت گوجه فرنگی در بازار یزد طی هفته جاری خبر داد و تولید و برداشت انبوه گوجه فرنگی باعث کاهش قیمت آن در بازار یزد به 5 تا 8 هزار تومان شده است.

- ایسنا/یزد رییس اتحادیه میوه و تره بار یزد از کاهش قیمت گوجه فرنگی در بازار یزد طی هفته جاری خبر داد و تولید و برداشت انبوه گوجه فرنگی باعث کاهش قیمت آن در بازار یزد به 5 تا 8 هزار تومان شده است.

محمد حسین مشرف در گفت وگو با خبرنگار ایسنا گفت: قیمت گوجه فرنگی در بازار استان با ورود محصولات برداشتی جدید به 5 تا 8 هزار تومان کاهش یافته ولی با این وجود گوجه فرنگی انبار شده از قبل نیز با قیمت 7 تا 10 هزار تومان در میادین مویه و تره بار استان موجود است.

وی قیمت سیب زمینی در بازار میوه و تره بار یزد را نیز بین 3 هزار تا 3 هزار و 500 تومان اعلام کرد و افزود: هر کیلو پیاز نیز به قیمت 3 هزار تا 4 هزار و 500 تومان برحسب کیفیت و خیار مینی با قیمت 7 هزار تا 9 هزار و 500 تومان و خیار معمولی به قیمت 6 هزار و 500 تومان در حال عرضه است.

رییس اتحادیه میوه و تره بار یزد در خصوص قیمت انواع پرتقال در میدان میوه و تره بار یزد نیز خاطرنشان کرد: هر کیلوگرم پرتقال جیرفت 15 هزار تومان، پرتقال واشنگتنی 12 هزار تومان و پرتقال معمولی از 6 تا شش هزار و 500 هزارتومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش قیمت گوجه فرنگی در بازار یزد

کاهش قیمت گوجه فرنگی در بازار یزد