مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 11:002020-11-21سياسي

پیاده محوری رکن توسعه شهری/رویایی که در شهر جهانی محقق می شود


طرح هفت خوان با هدف دسترس پذیر کردن معابر شهری برای گروه های مختلف جامعه به ویژه معلولان در حال اجراست، طرحی که رویای توسعه یافتگی را در شهر جهانی یزد محقق می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، ستاد مناسب سازی شهری یزد با حضور اعضای این ستاد در شورای شهر یزد تشکیل جلسه داد تا اجرای این طرح شکل جدی تری به خود بگیرد.

رییس شورای شهر یزد در این جلسه با اشاره به اینکه یزد به عنوان یک الگو در زمینه دسترس پذیری معرفی شده است، اظهار داشت: مناسب سازی شهری در یزد عمق و کیفیت خوبی پیدا کرده و به عنوان یادگاری ارزشمند از این دوره از تاریخ مدیریت شهری باقی خواهد ماند.

غلامعلی سفید تاکید کرد: هرچند به غیر از مناسب سازی، امنیت و روشنایی و ایمنی نیز باید مدنظر باشد اما امیدواریم با همه جانبه نگر شدن طرح ها، شامل کیفیت بهتر و پوشش بیشتر طرح مناسب سازی باشیم.

وی از شهردار، نماینده کمیته مناسب سازی شورا، ستاد مناسب سازی و اعضای آن قدردانی کرد و گفت: لازم است از تجربه و نیاز معلولان با استفاده از مشارکت فکری آنها بهره گرفته شود زیرا در نهایت بهره برداران اصلی آنها هستند.

تمام مناطق شهرداری یزد گرد هفت خوان معاون امور زیربنایی و عمرانی شهرداری یزد نیز در این جلسه با تشریح مسیر هفت خوان، اظهار داشت: به جز شهرداری منطقه 3، تمام مناطق شهرداری یزد همچنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده محوری رکن توسعه شهری/رویایی که در شهر جهانی محقق می شود

پیاده محوری رکن توسعه شهری/رویایی که در شهر جهانی محقق می شود